27 mars, 2015

Flyreisen som varer i 34 timer


Så er kvelden før den lange reisen til New Zealand for tredje gang her. Hele 34 timer fra flyet mitt reiser fra Gardermoen til det siste flyet ankommer Auckland, New Zealand. Før den lange reisen så vil jeg ha vært på Gardermoen i minst to timer tidligere fordi det har vært så store problemer med  trafikken på Gardermoen. En time bruker jeg med toget til Gardermoen og jeg bør reise fra leiligheten en halvtime før jeg reiser fra Drammen togstasjon. Den totale reisetiden er nå oppe i 37,5 timer. Så kommer reisen fra flyplassen i Auckland til Hamilton. Det vil gå minst en time til før jeg har leiebilen og jeg trenger nesten 2 timer på å komme helt frem til Liv, Trinity og Josef. Da er vi oppe i 40 timer fra jeg forlater Bjørkelunden i Drammen, til jeg er fremme i Hamilton. Dette blir en flott tur! Jeg gleder meg virkelig! :-)


Ingen kommentarer: