30 januar, 2015

Ombord LH440 Frankfurt - Houston



Å fly ombord i en A380 er helt fantastisk. Det store flyet er overraskende stille, og som forventet svært stødig. Ved siden av meg sitter en indisk bestemor på vei for å si hei til familien. Hun har fått all sjokoladen vi har fått på reisen, så jeg fortsatt kan holde min godtestopp. Har ikke spist ren sjokolade siden 2012. Jeg er imponert over servicen til Lufthansa. Rikelig med mat, mye å drikke og jevn servering av væske gjennom hele flyturen skiller seg fra Norwegians hvor du får maks to enheter til maten du betalte 400 kroner for en vei. Wifi ombord er stilig. Jeg kan tekste med alle som har iMessage, sende epost og lese nyheter. Hadde en lang chat med lillesøster som var våken med lille Josef. Det ble en god prat. Når jeg skriver dette er vi over Canada, og nærmer oss grensen til USA. Kun 2.5 timer igjen. Glad for å kunne reise avgårde slik :-) dette blir en bra weekend.

4 kommentarer:

Liv Marit Ahie sa...

Det var en veldig hyggelig chat i de tidlige morgentimene. God helg!

lcgjoesaether sa...

God helg Liv :-)

Unknown sa...

Høres ut som en super tur. Har lyst å prøve A380 jeg også. Blir med neste gang! Håper du får noen fine dager i Houston. :)

lcgjoesaether sa...

Takk for det Arnt Helge :-) dette har vært en helt knall weekend :-) du må være med neste gang! A380, 787 Louie Giglio, 22 grader, sol. :-)