18 februar, 2014

New Zealand - Dag 1


Etter 14 måneder fikk jeg endelig se igjen lillesøster, Trinity og noen av deres flotte venner her nede. Det var surrealistisk følelse og herlig å være her igjen. Jeg sov litt på flyet så vi fikk gjort endel på første dag her nede. 

Liv Marit er så flink til å lage flotte velkomster. Plakaten var der, hun hadde laget pai og vi kjørte til en flystpotterplass ved Auckland internationalairport for å henge litt sammen før vi reiste inn til Auckland sentrum. Liv er en detaljist og det ligger mye omtanke i alt hun lagde i stand første dag.  Selv om jeg har vært på New Zealand tidligere har jeg aldri vært i Auckland.

Akkurat landet til et fantastisk vær. Flott ny 777-300ER med behagelig seter og interiør.




Flystpotterplass med nødsolbriller fra Liv.

Skytower

Utsikt fra Skytower:

Norsk båt i Auckland:

På kaia i Aukland

Livs 'enkle' lunsj. Mer avansert enn min enkle lunsj.

Skolen til Trinity heter Berkley normal middle school. 

Liv og Trinity har fått gensere strukket av Tante Inger

Naboene til Liv og Trinity.










Ingen kommentarer: